Tråkigt

Sitter i skolan, älskling var precis här och sa hejdå till mig innan jag åkte till stockholm.
Sött <3


Slänger in en tråkig lista, men det är någonting iaf,

DIG:

1. Hur lång är du ?

- 177 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?

-  rik

3. Vad pluggar du ?

- klacken såklart<3333

4. Har du långt hår ?

- jadå det har jag väl :-D

5. Vilken hårfärg har du ?

- blont

6. Sminkar du dig ?

- jaa

7. Har du haft sex senaste månaden?

- näeee..

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

- svartaaa

9. Har du kysst någon idag ?

- puss , mja

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

- nej

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

- haha , vilken fråga. Båda

3. Hur många syskon har du ?

- TRE, bästa !

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?

- hejdå

5. Hur många ställen har du bott på ?

- åtta.. haha

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

- mamma, ibland haha

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

- i veckan

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

- typ i onsdags

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

- oj, kommer inte ihåg

3. Har du kysst nån kompis ?

- jaa det har jag

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

- aah :-)

5. Vem har du varit kompis med längst ?

- Emilia Nilses <3

6. Vem känner dig bäst?

- Mina syskon och Julia :)

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du

gjorde det ?

- haha, nej skulle inte bry mig så mycket

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

- nejj

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

- ah tyvärr haha

2. Klä dig annorlunda ?

- nej det tror jag inte ?

3. Vara dig själv ?

- ofcoooourse

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

- jajaja

5. Pierca dig ?

- ja, men får inte. " du kan bli nickelallergiker"

7. Ha sex på offentlig plats ?

-gör jag säkert ja

8. Vara omogen ?

- haha alltid..

9. Äta småkryp ?

- nej, usch.

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

- igår, för den som ville veta

2. När var du på semester senast ?

- vintras

3. Vilken färg är det på din tandborste ?

- grön hihi

4. Är ditt hår tråkigt ?

- haha?

5. Vem såg dig naken senast ?

- hahha hm..

6. Hur ofta duschar du?

-  varannan dag

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

-  Efter Lady Gaga skulle jag tro, blir väl kring midnatt någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0