Trööögt

Sitter i skolan med millenille breve mig, väntar på att klockan ska bli halv ett så vi kan gå till den jäkla matsalen och torka de jäkla borden!
Sen ska vi plugga i aulan en stund, blev ingen vanlig onsdag då man slutade halv tolv den här veckan inte.
SKÖNT att vara ledig imorgon och på fredag, vet inte hur många gånger jag har skrivit det men det är så grymt skönt. Hoppas det blir fint väder imorgon så jag kan vara ute och sola lite.
Ska nog till kupolen idag med Albin och köpa skor till balen, de jag hittade i Stockholm var för höga så det blev inte bra med klänningen.
Kanske sover hos älskling ikväll, vi får se.
Puss



¨

hittade en sjukt gammal bild, 2004 ? hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0